Lovardai szolgáltatások

Silver kártya

Gold kártya

kedvezmény

Milyen kedvezményeket vehetek igénybe Classic kártyával?

A Fecske Lovas Egyesület által szervezett 1 napos lovastúrák árából 10% kedvezmény jár Lovasok.hu Kártyabirtokosoknak.

Milyen kedvezményeket vehetek igénybe Silver kártyával?

Milyen kedvezményeket vehetek igénybe Gold kártyával?

Szeretnék kártyát igényelni!

Már évi 4.990 Ft-tól.

Bemutatkozás

A Fecske Lovas Sport Egyesület terápiás lovaglással, futószáras lovaglással, osztálylovaglással, tereplovaglással és lovas túrákkal várja a lovagolni vágyókat. A város szélén, a Naplás-tó közelében, nyugodt környezetben elhelyezkedő lovas iskola az egyik legnépesebb táborral rendelkező intézmény a hasonló adottságú lovardák közül. Iskolánk 1994-ben alakult meg.

Nevét első lovunkról, Fecskéről kapta, akit 1992-ben született Down-kóros kislányunknak, Patríciának vettünk. Szakorvosok szerint gyermekünk 4-5 éves korában kezdett volna felállni, és járni. Hogy fejlődését segítsük, már 15 hónapos kora óta naponta egy órát lovagoltattuk. A HIPPOTERÁPIA, azaz a terápiás gyógylovagoltatásnak köszönhetően már 2 évesen képes volt felállni és egyet lépni. Emellett több helyre vittük fejlesztésre, és a rajta észrevehető pozitív változást a gyógypedagógusok és a sorstársak szülei is észrevették.

A lovon végzett gyakorlatok hatalmas fejlődés jelentettek: mind fizikailag, mind szellemileg szép eredményeket értünk el. Ezek után a MÉS (Magyar Értelmi fogyatékosok Sport szövetsége) elnöke felkért, hogy a szülők által egyénileg hozott gyermekeket, és a MÉS által üzemeltetett átmeneti otthonból érkező csoportokat is lovagoltassuk,illetve tornáztassuk. Lovas iskolánkban az eddigi évek alatt több száz fogyatékos gyermek töltött kellemes órákat, fejlődött, és kapott lehetőséget, hogy az állatokkal barátkozzon. A gyermekek barátkozhatnak a lovarda területén lakó kisállatkáinkkal.

Lovardai szolgáltatások

• 1 napos lovastúrákon a környező településeket járjuk be (Isaszeg, Kerepestarcsa, Mogyoród, stb)
  • 2 napos lovastúrákon Veresegyházára szoktunk menni, ott a lovainkat a közeli lovardában szállásoljuk el, magunkat pedig a veresegyházi termálfürdő faházaiban
  • 3 napos lovastúrán Veresegyháza után 2. nap átmegyünk Dunakeszire, ahol lovainkkal együtt a Dunában úszunk, egész évben ezt várjuk, a legcsodásabb élmény!
  • 1.nap: A reggeli órákban induláshoz készülünk a lovardában. Cél: Veresegyháza nyeregtáskában, illetve kisméretű táskáinkban visszük magunkkal azokat a holmikat, amire az út során a legnagyobb szükségünk van (esőkabát, víz, itatóvödör, stb) Ezeken kívül minden le van előre szállítva a szálláshelyre. Útközben Kerepesen megállunk szusszani egyet. Veresegyházára érkezve a lovakat karámban helyezzük el, magunkat pedig a Veresegyházi Termálfürdő területén lévő faházakba.
  • 2. nap: reggeli után lóra szállunk és továbbindulunk Katalinpuszta-Szendehely felé, gyönyörű tájakon barangolva. Néhol mezőkön, majd erdőkön visz az utunk. Áthaladunk néhány falunk, ahol megállunk pihenni és később a kőhegy mögötti Naszály hegy tetején ebédelünk. Itt rálátunk a csodálatos Dunára. Délutánra elérjük Katalinpusztai szállásunkat. A lovakat karámban helyezzük el és elfoglaljuk szállásunkat.
  • 3. nap: Megyünk felfelé a hegynek.. Erdei hegyi járásokon mászunk felfelé, míg el nem érjük Királyrétet, a börzsönyi kisvasút végállomását. Útközben még a Magyarkúti Fogadóban ebédelünk, ahol rengeteg finom étel főleg vadételek közül válogathatunk. Mindenkinek ez a hét csúcspontja, mert ez a legkedvesebb és legszebb hely számunkra. Az estét a Királyréti Fogadóban töltjük.
  • 4. nap: Reggeli után új utakon indulunk visszafelé, hogy estére újból visszaérjünk Katalinpusztára.
  • 5.nap: Veresegyházára érkezünk vissza estére.
  • 6. nap: Hazafelé vesszük az irányt, elbúcsúzunk a festői környezettől és visszatérünk a lovardába. Útközben megállunk ebédelni, és jókat nevetünk a hét eseményein.

Ha szeretsz lovagolni, vagy szeretnél megtanulni, várunk a Fecske Lovastáborba! A nyári szünidő teljes ideje alatt, kéthetente induló 5 napos, 4 éjszakás, illetve napközis jellegű táborozási lehetőséget kínálunk. Lesz rengeteg lovaglás és lóval való foglalkozás, kézműves foglalkozás, kirándulás, szalonnasütés, biciklizés, strandolás, palacsintázás, szabad foglalkozás, csúszda, hinta, medence, játékok…

A szállást téglaépületben biztosítjuk.

A táborba az alábbiakat hozzátok magatokkal:

•  Kobak, pálca, csizma
  • 1 db kulacs a kiránduláshoz
  • ágyneműt biztosítunk, de ha szeretnél hozz magaddal
  • tisztasági felszerelés
  • kényelmes váltóruhák, főleg tréning
  • 2 pár váltócipő
  • fürdőruha, úszósapka, papucs
  • némi zsebpénz fagyira, cukrászdára
  • 3 napnál nem régebbi orvosi igazolás, hogy egészséges vagy és jöhetsz közösségbe

FIGYELEM! Kerékpárodat mindenképp hozd magaddal!

További szolgáltatások

Évek óta üzemelő lovas iskolában már több száz fogyatékos gyermek töltött kellemes órákat, lazította izmait, fejlesztette egyensúlyérzékét és barátkozott az állatokkal.

Az iskola természetesen egészséges gyermekekkel is foglalkozik. Az, hogy a fogyatékos és egészséges gyermekek egy időben egy helyen lovagolnak, segít, hogy természetessé váljon a beteg, sérült gyermekekkel való együttműködés. A lovas iskolában általában a gyermekek szülei és családtagjai is kedvet kapnak a lovagláshoz, így egy nagyon kellemes, családias hangulat alakult ki.

1-től 6 éves korig, gyermekek számára voltizshevederrel történő, tornáztatással egybekötött lovaglást tartunk. Itt 1 fő foglalkozik egy gyermekkel. Orvosilag igazolt a lovastorna gyermekekre gyakorolt jótékony hatása, miszerint fejleszti a gyermek egyensúly készségét, koncentrációs képességét, teljesen átmozgatja izomzatát, levezetve a felgyülemlett feszültséget. Kimondottan ajánlott hiperaktív és mozgáshiányos gyermekek részére is.

Kezdő lovasokkal futószáron való lovaglással történik az oktatás, körkarámban. Itt megtanulhatják követni a ló mozgását különböző jármódokban, a helyes ülést, és az alap segítségadásokat. Nagyon fontosak az itt szerzett első tapasztalatok, az ülés helyességének elsajátítása, alapfeltétele a további gyakorlatok szakszerű végrehajtásának.

A haladó lovasok osztálylovagláson vesznek rész, csoportos formában. Tovább fejlesztik tudásukat a ló irányításáról, a megfelelő segítségadásokról, azaz a lóval való együttműködésről. A megfelelő szinten lévő lovasokkal heti több alkalommal is csoportos tereplovaglásra megyünk. Haladó lovasaink számára lehetőség van tereplovaglásra is. A csoport tudásának függvényében ügetős vagy vágtás terepre megyünk. Tereplovaglás esetén a Naplás tó és környékét, illetve a közelben lévő települések (Nagytarcsa, Pécel, Isaszeg, stb) erdőségeit, mezőit barangoljuk be. A lovas iskolában általában a gyerekeket kísérő szülők, családtagok is kedvet kapnak a lovagláshoz, így egy nagyon kellemes családias hangulat alakult ki.

• születésnapok – helyben, vagy kérésre a kért címre megyünk lovagoltatni
  • iskolákban, óvodákban való lovagoltatás (gyermeknap, mikulás ünnepség, stb)
  • felvonulások- hagyományőrző huszár és népviseleti ruháinkban veszünk részt katonai jellegű eseményeken
  • esküvők (lovat tudunk biztosítani)

További szolgáltatások

• ÚJ! Magánoktatás 5.000 Ft/fő/alkalom -választott lovon, bármelyik nap előre megbeszélt időpontban.
  • Terápiás lovaglás 3.000 Ft/30 perc
  • Futószáras lovaglás: 2.500 Ft/30perc
  • Osztálylovaglás (haladóknak) 2.500 Ft/ 30 perc
  • Osztálylovaglás (haladóknak) 3.000 Ft/60 perc
  • Tereplovaglás: 3.500 Ft/60 perc
  • Tereplovaglás: 7.000 Ft/120 perc
  • Bérletvásárlásra is van lehetőség, a bérletek 10 alkalmasak és 1 ajándéklovaglást adunk hozzá. Bérleteink 3 hónapig érvényesek!
  • Tábor ára: 50.000 Ft/hét, Testvéreknek 5.000 Ft kedvezmény!